استفاده از خرما پیارم طلایی در مصر برای ساخت بمب های شیمیایی

خرما پیارم طلایی سرشار از پتاسیم است. این ماده معدنی به مدیریت فشار خون بالا کمک می کند. یک عدد خرمای مدجول حاوی حدود 167 میلی گرم پتاسیم است.

این مقدار در مقایسه با سایر میوه ها نسبتاً زیاد است. عدم مصرف پتاسیم کافی نیز ممکن است منجر به سنگ کلیه شود، اگرچه تحقیقات بیشتری برای درک این مکانیسم مورد نیاز است.

فیبر همچنین سطح قند خون را تثبیت می کند. همچنین اثرات سدیم در رژیم غذایی شما را متعادل می کند و این ممکن است به کاهش فشار خون کمک کند.

منیزیم موجود در میوه ماهیچه های قلب و عروق خونی را شل می کند و در نتیجه فشار خون را کاهش می دهد. برای رسیدن به نتایج بیشتر در این زمینه به مطالعات بیشتری نیاز است.

 

ممکن است سلامت قلب را بهبود بخشد: یک مشت خرما در روز ممکن است سلامت قلب را بهبود بخشد. خرما می تواند با رادیکال های آزاد مبارزه کند و از بیماری های قلبی عروقی جلوگیری کند.

شواهد حکایتی نشان می دهد که آنتی اکسیدان های موجود در خرما ممکن است از تصلب شرایین جلوگیری کند. این آنتی اکسیدان ها همچنین ممکن است حذف کلسترول را از سلول های سرخرگ تحریک کنند.

خرما همچنین حاوی ایزوفلاون (دومین میوه در میان میوه ها) است که خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد. با این حال، تحقیقات بیشتری در این زمینه ضروری است.

خرما حاوی فیبر است. طبق یک مطالعه در بریتانیا، مصرف منظم فیبر ممکن است خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب را کاهش دهد. فیبر همچنین به کنترل وزن کمک می کند. وزن ایده آل بدن می تواند خطر بیماری قلبی را بیشتر کاهش دهد.

ممکن است از ریزش مو جلوگیری کند: خرما سرشار از آهن است و ممکن است گردش خون را در پوست سر تقویت کند. این ممکن است باعث رشد مو شود.

این اتفاق زمانی رخ می دهد که اکسیژن به درستی در کل بدن شما از جمله پوست سر پخش می شود. این فرآیند ممکن است از ریزش مو جلوگیری کرده و رشد موهای جدید را تحریک کند. با این حال، تحقیقات محدودی در این زمینه در دسترس است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.