با عصاره سرکه سیب طبیعی خانگی نوشیدنی ماسالا تهیه کنید

تشکیل سرکه یک پدیده طبیعی به دلیل اکسیداسیون اتانول در نوشیدنی های الکلی از طریق فرآیند تخمیر استیک است باستانی ها می دانستند که چگونه این پدیده را با استفاده از “مادر سرکه”، این پرده ژلاتینی که در طول زمان بر روی سطح شراب شکل می گیرد، بازتولید کنند ما در آن زمان نمی دانستیم که این تخمیر استیک نتیجه یک باکتری استوباکتر سوبوکسیدانس است.

بسیار اجتماعی است و با ارتباط با خواهرانش برای تشکیل یک بیوفیلم خیلی سریع رشد می کند اخیراً مشخص شده است که سایر باکتری‌های مرتبط این قدرت تقویت‌کننده را دارند نتیجه نهایی با غلظت عناصر کمیاب، اما مهمتر از همه با غلظت اسیدهای آن مشخص می شود: عمدتاً استیک (5 تا 8٪) و اسیدهای تارتاریک و سیتریک در مقادیر متغیر.

اسید استیک سرکه سیب طبیعی خانگی را به یک ماده شوینده خانگی تبدیل می‌کند، اما اساساً این اسید است که به آن خاصیت باکتری‌کشی و دارویی می‌دهد، به همین دلیل است که پشتیبان ارجح برای بسیاری از درمان‌های دارویی گذشته بود.

چرا سرکه سیب؟
به من خواهید گفت اسید استیک که خواص تشنگی، ضدعفونی کننده و شفابخش سرکه را توضیح می دهد، منشأ آن سرکه مهم نیست با این حال، سرکه سیب به طور کلی به عنوان یک درمان استفاده می شود چرا ؟

سرکه سیب مانند سایرین، سرشار از فسفر، کلسیم، منیزیم، گوگرد، فلوئور، آهن، بور و سیلیس است که همگی به قدرت انرژی بخش و شفابخش آن کمک می کنند. اما نادیده گرفتن ویژگی های سرکه سیب به دلیل محتوای اسیدهای ضروری، آنزیم ها و به ویژه محتوای قابل توجه پتاسیم آن (تا 1 گرم در لیتر) اشتباه است.

پتاسیم برای بافت های نرم ما همان چیزی است که کلسیم برای بافت های سخت ما است نقش کلیدی در مایع درون سلولی و حفظ تعادل اسید و باز دارد. بنابراین یک پادزهر عالی در زمینه اشکال مختلف آلودگی در بدن (مسمومیت دارویی، رژیم غذایی نامتعادل و غیره) است که به تعادل اسید و باز ما تا حدی حمله می کند که باعث اختلالات متعدد، از مشکلات قلبی عروقی گرفته تا التهاب می شود. بنابراین تا زمانی که 3 یا 4 یورو از جیب خود خارج کنید، ممکن است سرکه سیب را نیز انتخاب کنید. ارگانیک و غیر پاستوریزه!

اضافه کنید که سرکه از نظر آنتی اکسیدان بسیار غنی است حاوی حدود 600 میلی گرم در لیتر ترکیبات فنلی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.