بهترین روش انجام پرتقال صادراتی شمال که باعث جذب مشتریان خارجی و داخلی می گردد!

حقایقی در مورد میوه پرتقال:
میانگین وزن پرتقال 5 اونس (140 گرم) است مانند سایر مرکبات، پرتقال از بیرون با پوست ضخیم محافظت می شود که باعث می شود در هنگام حمل و نقل بسیار مقاوم باشد.

غلظت آب در میوه، در اکثر گونه های تجاری، از 70% تا 92% متغیر است، البته بسته به رطوبت موجود و شرایط درخت.

درختان پرتقال صادراتی شمال و لیمو نمونه ای از مواردی هستند که برگ های گیاه از میوه آب می گیرند، در صورتی که نیاز آبی شاخ و برگ توسط سیستم ریشه تامین نمی شود.

در طول ماه‌های تابستان و در شرایط کالیفرنیای جنوبی، برگ‌های لیمو از حدود ساعت 6 تا 7 صبح شروع به برداشت آب از میوه‌ها می‌کنند و تا ساعت 5 بعد از ظهر ادامه می‌یابند.

ترکیب اصلی اسیدی مرکبات اسید سیتریک است که عمدتاً در آب میوه یافت می شود، در حالی که مالات، مالونات و اگزالات بیشتر در پوست آن یافت می شوند.

 

آب پرتقال معمولاً حاوی 1-1.3٪ اسید سیتریک است، اما این مقدار می تواند از 0.5-1.3٪ متغیر باشد.

بعد از آن اسید مالیک قرار می گیرد که دومین غلظت اسیدی در آب مرکبات است. در پرتقال، غلظت آن از 1.4 تا 1.8 میلی گرم در میلی لیتر آب است.

یک پرتقال کامل به طور متوسط ​​تنها حاوی 85 کالری است و هیچ گونه چربی، کلسترول یا سدیم ندارد. از سوی دیگر، پرتقال منبع عالی ویتامین C، ویتامین A، آنتی اکسیدان های فلاونوئید، ویتامین های B کمپلکس و مواد معدنی مانند پتاسیم و کلسیم است.

پرتقال نوعی مرکبات است که توسط درخت پرتقال تولید می شود و منبع عالی ویتامین C است. ویتامین C موجود در پرتقال به جذب کلسیم در بدن کمک می کند.

یکی از مواد غذایی قلیایی به حساب می آید، زیرا ماده قلیایی را در بافت ها به جا می گذارد و سپس مورد بهره برداری قرار می گیرد و همین امر باعث بهبود و افزایش مقاومت بدن می شود همچنین سرشار از پروویتامین A، فولات، ریبوفلاوین، تیامین، ویتامین B6 و کلسیم است همچنین منبع سدیم، پتاسیم، منیزیم، مس، گوگرد و کلر است.

پوست آن همچنین حاوی بسیاری از مواد مغذی مفید است، زیرا پوست آن علاوه بر فیبر، حاوی ویتامین C و ترکیبات گیاهی مانند پلی فنول است که سلامت قلب و گوارش را تقویت می کند.

برزیل اولین کشور در تولید پرتقال در جهان است و پس از آن آمریکا، مکزیک، هند، چین، اسپانیا، ایتالیا، ایران، مصر و پاکستان در رتبه های بعدی قرار دارند.