تشک خوشخواب مناسب کودک | خرید مناسبترین تشک برای کودک و نوجوان به قیمت تولید

تشک مناسب کودک و نوجوان، را می توان به راحتی از طریق سایت های فروش انواع تشک خوشخواب، از انواع برندهای ایرانی و خارجی، خریداری کرد. بهترین نوع تشک خوشخواب کودک را می توان در لیست تولیدات برند رویا، که برند ایرانی بوده، و همچنین برندهای رویال و تشک برن آلمان مشاهده کرد. این تشک ها، در سایزهای مختلف موجود می باشند. با وجود اینکه، تمامی برندهای ذکر شده، بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را به بازار عرضه می کنند، اما در نهایت از نظر درجه کیفی و مرغوبیت، کمی از یکدیگر متفاوت بوده، و همین امر، باعث تغییرات قیمت این محصولات می شود.

انواع تشک مناسب کودک و نوجوان

خریداران به هنگام خرید تشک اسفنجی مناسب، شرایط و ایده آل هایی را در نظر گرفته، و اقدام به بررسی محصولات برای خرید می کنند. از جمله انتظاراتی که از یک تشک مناسب برای سنین کودک و نوجوان می رود موارد زیر می باشد، که تولیدکنندگان قاعدتا جهت جلب اعتماد و رضایت مشتریان، این موارد را باید در ساخت تشک های خواب، در نظر بگیرند.

  • ابعاد تشک، که مناسب سایز شخص استفاده کننده باشد.
  • ارتفاع تشک؛ مخصوصا برای کودکان، طوری طراحی شود که خطری کودک را در هنگام خواب تهدید نکند. و برای نوجوانان به گونه ای باشد که به راحتی بتوانند از آن بالا بروند.
  • میزان نرمی تشک
  • سطح صاف تشک
  • ضد حساسیت بودن تشک و…

طبق استاندارد تعیین شده، برای کودکان و نوجوانان، تشک مناسب و ایده آل، تشک های فنری یا طبی فنری بوده، در صورتیکه فرد از وزن زیادی برخوردار نباشد.

قیمت تشک خوشخواب مناسب کودک

کدام مارک تشک بهتر است؟ برای پاسخ به این سوال، کافیست تا به سایت های معتبر مراجعه کرد. برند رویا، یکی از نمونه ترین و پر سابقه ترین برندهای ایرانی است، که افراد در صورت تمایل برای خرید هر نوع تشک آماده، از جمله تشک یک نفره نوجوان و تشک مناسب کودکان می توانند به این سایت مراجعه کنند. فروشگاه های این برند محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند. لیست قیمت تشک خوشخواب مخصوص کودکان و نوجوانان بصورت مجزا و با ذکر تمام ویژگی های این محصولات داخل سایت های فروش قرار داده شده است. همچنین قيمت تشك رويال در صورت فروش عمده ی این محصولات بسیار مناسب می باشد، و امکان ارسال رایگان آن به سایر نقاط کشور وجود دارد. از جمله نمونه های این تشک ها می توان به تشک های فنری و فنری طبی اشاره نمود، که مناسب ترین انتخاب برای این رده سنی می باشد.

مشخصات و ابعاد تشک خوشخواب کودک

انواع تشک بادی مناسب کودک، توسط برندهای مختلف، مانند تشک لایکو با بهترین مواد اولیه و کیفیت ساخت به بازار عرضه شده است. این تشک های خوشخواب، در ابعاد گوناگون ۱۸۰*۸۰، ۸۰*۱۸۰ و در سایزهای مختلف دیگر، بسته به نیاز خریداران موجود می باشند. همچنین برخی از برندهای معتبر، در زمینه تولید تشک های خوشخواب کودک در سایز دلخوه مشتری، هرگونه سفارشی را، می پذیرند. و این نمونه ای از دلایل اعتبار و فروش بالای این برندها می باشد، که از این جمله میتوان به برند رویال اشاره نمود. این مشخصات و ابعاد به جهت  تفاوت، وزن و قد کودکان، متفاوت می باشد. و تشک ها بدلیل تفاوت در سایز تولید شده، نوع مدل تشک، و جنس و کیفیت مواد اولیه ی به کار رفته در آن، دارای قیمت های متغیری می باشند.

ویژگی های یک تشک خوب

یک تشک مناسب و پر فروش باید دارای شرایطی بوده تا مشتریان از خرید خود رضایت کامل داشته باشند. از جمله استانداردهای تعریف شده برای یک برند تولید کننده تشک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تشک به میزان کافی از نرمی و راحتی برخوردار باشد
  • ارتفاع تشک استاندارد بوده و طبق خواسته ی مشتری طراحی و تولید شود
  • ابعاد و سایز تشک
  • میزان کیفیت مواد اولیه در تشک
  • استحکام فنرها و قدرت تحمل بالای تشک در وزن های سنگین
  • تعبیه زیپ برای بررسی داخل تشک توسط مشتری
  • ضد حساسیت بودن مواد استفاده شده در تشک بخصوص روکش آن و موارد بسیار دیگر، که هر تولیدکننده بسته به تمایل خود برای ارائه ی خدمات به مشتری هریک از این موارد را در تولیدات خود رعایت می کند.
11

    • سلام خانم صفی زاده
      وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوال خود، از قسمت “مشاوره و فروش” در سایت با کارشناسان ما در این بخش ارتباط برقرار نمائید. و یا از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید.
      با سپاس از شما

  1. سلام و خسته نباشید مرسی از سایت خوبتون و محصولات با کیفیتتون
    تشک تختخواب یکی از مهم ترین هاست چون که تو طول شبانه روز ازش استفاده میشه باید جنس مرغوبی داشته باشه و مخصوصا اینکه اگه برای کودکان باشه که باید حتما جنسش عالی باشه و کودک هنگام خواب توش احساس راحتی داشته باشه و بتونه راحت بخوابه
    من میخواستم برای دوتا بچه هام تهیه کنم و اینکه میخواستم بدونم فروش شما بصورت عمده هستش یا اینکه جزئی هم میفروشید ؟و اینکه جنسش اصلیش چیه ؟وفقط تک نفرس یا اینکه دونفره هم دارید؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید موفق باشید

    • سلام خانم قربنخانی
      وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوال خود، از قسمت “مشاوره و فروش” در سایت با کارشناسان ما در این بخش ارتباط برقرار نمائید. و یا از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید.
      با سپاس از شما

  2. سلام و خسته نباشید. بله هر محصولی که کیفیت داشته باشه قطعا مشتریان زیادی پیدا میکنه و یکی از دلایل اینکه تشک خوشخواب مناسب کودک
    شما اینقد پرفروش هست بخاطر کیفیت محصول بوده و البته قیمت

  3. بسیار عالی این محصول تشک خوشخواب مناسب کودک تمام ویژگی های که باید داشته باشه رو داره
    ممنون بخاطر محصول با کیفیت که ارائه میدید

  4. سلام روز بخیر من یک عدد تشک خوشخواب تخت کودک و یک تشک خوشخواب تخت نوجوان احتیاج دارم. شما فروش خرده هم دارید؟ چطور میتونم از کیفیتش مطمئن بشم تا سفارشم رو ثبت کنم؟

    • سلام خانم کریمی
      وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوال خود، از قسمت “مشاوره و فروش” در سایت با کارشناسان ما در این بخش ارتباط برقرار نمائید.

  5. با سلام تشک خوشخواب خیلی با کیفیت وخیلی نرم وراحت است واین ویژگی مشتری های زیادی را به خودش جلب می کند

  6. سلام
    ارتفاع تشک؛ مخصوصا برای کودکان، طوری طراحی شود که خطری کودک را در هنگام خواب تهدید نکند. و برای نوجوانان به گونه ای باشد که به راحتی بتوانند از آن بالا بروند.
    میزان نرمی تشک
    سطح صاف تشک
    ضد حساسیت بودن تشک و…
    ممنون از محصول خوبتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.