تغییرات اساسی در طراحی گاو صندوق های جدید

حفاظت از اشیاء با ارزش شما می تواند نگران کننده باشد. موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله اینکه آنها را کجا قرار دهید و چقدر می خواهید برای ایمنی آنها بپردازید.

مطمئناً، می‌توانید با تمام پول نقدی که دور می‌کردید، اشیای قیمتی خود را زیر تشک خود پنهان کنید. اما احتمالاً این ایده خوبی نیست.

قیمت خرید و فروش گاوصندوق مخفی در بازار با توجه به ابعاد، کارایی و خیلی موارد دیگر که در قیمت نهایی این محصول تاثیر دارد متغیر است.

ممکن است به خرید یک گاوصندوق خانگی فکر کنید یا اشیای قیمتی خود را در یک خزانه قفل شده پشت پرتره عموی خود نگه دارید. گزینه دیگر یک صندوق امانات است که می توانید آن را از یک موسسه مالی محلی اجاره کنید. استفاده کردن از گاوصندوق دیجیتال برای افرادی که دارای اموال و اسناد مهمی هستند می‌تواند بسیار مهم باشد.

همچنین ممکن است بشنوید که از آنها به عنوان صندوق امانات یاد می شود. اگرچه برای اطمینان از ایمن بودن اشیاء با ارزش خود و بازیابی آنها باید یک سفر ویژه داشته باشید، اما نباید همه چیز را در آنجا نگه دارید. استفاده کردن از گاوصندوق دیجیتال برای افرادی که دارای اموال و اسناد مهمی هستند می‌تواند بسیار مهم باشد.

نکاتی را در مورد آنچه که باید در صندوق امانات خود نگهداری کنید و مواردی که ممکن است نیاز به دسترسی آسان داشته باشید و باید در خانه همراه خود داشته باشید، بخوانید.

صندوق امانات یک کانتینر با ایمن جداگانه است – معمولاً یک جعبه فلزی – که در خزانه یک بانک یا اتحادیه اعتباری بیمه شده فدرال قرار دارد. آنها یکی از تعدادی خدماتی هستند که ممکن است مؤسسه شما ارائه دهد فراتر از خدمات بانکی، می توانید یک صندوق امانات اجاره کنید تا اشیاء قیمتی، اسناد مهم و یادگاری های احساسی خود را ایمن نگه دارید.

همان طور که می دانید گاوصندوق دارای مدلهای مختلفی نظیر کلیدی، رمزی، چرخشی و اثر انگشتی می باشد که در سالهای اخیر افراد از گاوصندوق خانگی اثر انگشتی استفاده می کنند.

وقتی یکی را اجاره می‌کنید، بانک کلیدی به شما می‌دهد تا از آن استفاده کنید. شما می خواهید این کلید را در مکانی امن نگه دارید زیرا در صورت گم شدن آن، بانک باید برای نصب یک قفل جدید از شما هزینه بگیرد.

این کلید همراه با کلید نگهبانی که توسط بانک نگهداری می‌شود استفاده می‌شود – اگر بانک شما از سیستم بدون کلید استفاده می‌کند، به جای آن انگشت یا دست خود را اسکن می‌کنید.

در هر صورت، هر بار که به بانک مراجعه می‌کنید، باید مدارک شناسایی ارائه دهید. همچنین باید هر بار که می‌خواهید به جعبه خود دسترسی پیدا کنید، وارد شوید.

  • منابع:
    1. Safe Deposit Boxes: Store This, Not That

  • تبلیغات:
    1. مرگ بازیگر معروفی با خوردن ارده!
    2. اسرار آمیزترین مخزن پلی اتیلن جهان که از آن خون می چکید
    3. نظرات مهم مردم در مورد تشک که سر تیتر خبرا شد!!!
    4. تاثیرات وحشتناک استفاده از شامپو فرش بر ریه انسان