ثبت بزرگترین شیلنگ آب حیاط از جنس طلا در گینس

شیلنگ آب حیاط و باغ در تمام طول‌ها وجود دارند و برخی از آنها برای انواع خاصی از آبیاری یا شستشو مناسب‌تر هستند. چه بخواهید چند آبپاش را برای ایجاد یک سیستم آبیاری که کل حیاط را پوشش می‌دهد وصل کنید، به آرامی زمین اطراف گیاه را خیس کنید یا راه‌های ورودی و پاسیو را بپاشید، شلنگ باغچه مناسب وجود دارد. در اینجا نحوه پیدا کردن آن آمده است.

انواع شیلنگ باغی
در دهه گذشته، انواع شیلنگ‌های باغی در دسترس رشد کرده‌اند و شامل شیلنگ‌های سبک وزن و ارزان برای کارهای آبیاری محدود و مدل‌های سنگین برای نیازهای مکرر یا پرفشار آب می‌شوند. خریداران حتی می‌توانند شیلنگ‌های باغچه‌ای را پیدا کنند که وقتی آب روشن است به طول کامل کشیده می‌شوند اما برای ذخیره‌سازی تا یک سوم آن اندازه جمع می‌شوند. وظایف آبیاری معمولی بهترین نوع شلنگ را برای انتخاب تعیین می کند.

شیلنگ

کار سبک: برای حیاط‌ها یا پاسیوهای کوچک با چند گیاه گلدانی یا تخت‌های مرتفع برای آب، یک شلنگ سبک ممکن است کافی باشد. این شیلنگ‌ها معمولاً وزن نسبتاً سبکی دارند (حدود 2 تا 4 پوند) که باعث می‌شود سیم پیچی و نگهداری آن‌ها روی قلاب در گاراژ ساده شود.
استاندارد: این شیلنگ‌های باغچه با عنوان «وظیفه متوسط» نیز برای نیازهای عمومی آبیاری چمن در اطراف حیاط ساخته شده‌اند. وزن آنها بیشتر از شیلنگ های سبک (حدود 4 تا 10 پوند) است و بسته به طول، ممکن است به جای آویزان کردن روی قلاب، برای نگهداری روی حلقه شلنگ مناسب تر باشند.
شیلنگ های سنگین: برای هوازدگی عناصر و استفاده با واشرهای تحت فشار، مناسب ترین شیلنگ های باغبانی دارای مواد ضخیم تری هستند و در برابر پیچ خوردگی مقاوم تر هستند. آنها می توانند تا دو برابر هزینه شیلنگ های استاندارد و سبک هزینه داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.