سیم کابل البرز و انتقال جریان برق در کرج.

علاوه بر این، در حال حاضر، مقاومت در برابر خوردگی کابل آلیاژ آلومینیوم به خوبی آلومینیوم خالص نیست، که کاملاً با مس متفاوت است.

از نظر رسانایی الکتریکی سیم کابل البرز، چه مقاومت DC هادی کابل با مشخصات مقطع یکسان باشد، چه هدایت الکتریکی کانکتور و ترمینال کابل در فرآیند کار طولانی مدت، کابل آلیاژ آلومینیومی است بدیهی است که نسبت به کابل مسی پایین تر است و هر چه سطح مقطع اسمی آن بزرگتر باشد، معایب کابل آلیاژ آلومینیوم برجسته تر است.
دیدگاه ها در مورد “صرفه جویی در مس با آلومینیوم”
در مقایسه با کابل مسی، عملکرد فنی اصلی کابل آلیاژ آلومینیوم غالب نیست صنعت کابل “صرفه جویی در مس با آلومینیوم” را پیشنهاد می کند، کلید عوامل اقتصادی است.

بنابراین، صنعت کابل “نه تنها می تواند صرفه جویی در مس را انجام دهد”، بلکه چه مقیاسی باید انجام شود، نه آنچه مردم می توانند کنترل کنند، بلکه بازار حرف آخر را می زند.


اول، ما باید به یک نگرش علمی دقیق پایبند باشیم اگرچه فناوری کاربرد کابل آلیاژ آلومینیوم پیشرفت قابل توجهی داشته است، اما با عملکرد فنی محدود شده است، در خط اصلی منبع تغذیه شهری، نیروگاه بزرگ، محیط با آلودگی شدید و محیطی که نگهداری آن آسان نیست، از منظر از نظر ایمنی استفاده باید از کابل مسی استفاده شود.
دوم، ما باید نظم بازار را تنظیم کنیم و توسعه کور را متوقف کنیم. در حال حاضر، درجه فشرده صنعت سیم و کابل چین بالا نیست، سطح فناوری و مدیریت در بین شرکت ها ناهموار است و رقابت بی نظم برجسته است. با توجه به الزامات مدیریت کیفیت بالا در فرآیند تولید کابل آلیاژ آلومینیوم، الزامات تطبیق برای اتصالات کم نیست.

اگر بسیاری از شرکت ها، صرف نظر از شرایط خود، پشتیبانی فنی نداشته باشند، برای تولید کابل های آلیاژ آلومینیوم عجله کنند، به ناچار باعث اختلال در بازار می شود، کیفیت محصول را نمی توان تضمین کرد، هنگامی که یک حادثه ایمنی رخ دهد، اعتبار را به طور جدی تحت تاثیر قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.