فردی که با استفاده از شال می تواند پرواز کند

نگاه رمانتیک
این روش شبیه یک نوار پهن است، اما انتهای لوازم جانبی نه در زیر مو، بلکه در کناره بسته می شود، در حالی که یک کمان حجیم را تشکیل می دهد. اگر از لوازم جانبی با رنگ های متنوع یا رنگ پاستلی ظریف استفاده کنید، تصویر به ویژه جذاب خواهد بود.

به زبان ترکی
شال بافت دخترانه با مدل موهای بلند به خوبی ست می شود. به راحتی می تواند در یک تصویر آرام روزمره قرار گیرد. یک افزودنی خوب به عمامه می تواند چیزهایی به سبک بوهو باشد. شما به یک شال مستطیلی بلند نیاز دارید:

پشت سر را با آن ببندید؛
انتهای آزاد را در پیشانی صلیب کنید.
آنها را به پشت سر خود برگردانید و به صورت گره ای محکم ببندید.
با گره پشت سر
روسری ابریشم مستطیلی و همچنین مثلثی و مربعی را می توان در پشت سر بسته – از وسط دستمال روی سر قرار داد و انتهای آن را به صورت گره در پشت گره زد. بسته به شکل و اندازه روسری، یا تقلیدی بازیگوش از یک باندانا یا یک روسری ظریف و صاف با انتهای آویزان بلند به دست می آید.

با چرخاندن انتهای دستمال به یک مهار محکم، یک تصویر دیدنی به راحتی ایجاد می شود. برای این کار، تزیین را روی سر بیندازید و آن را به خوبی در پشت سر محکم کنید و از انتهای آن یک تورنیکت تشکیل دهید. دور سر را از گوش تا گوش بچرخانید و به آرامی با سنجاق محکم کنید.

سبک آفریقایی
سبک آفریقایی شامل سفت کردن گره جلو است. مهم است که این کار را انجام دهید تا در معرض دید قرار گیرد. موها را از قبل جمع کنید و دستمال را از پشت سر تا پیشانی بپیچید و گره بزنید. لبه های روسری را داخل عمامه پنهان کنید.

  • منابع:
  1. All ways how to tie a scarf or neckerchief beautyfully and trendy