نمک صورتی یکی از مهم ترین مواد معدنی در جهان

اغلب به عنوان هدیه ای برای گرم کردن خانه، که روی میز رستوران های لوکس و در اتاق های مدیتیشن اسپاهای سلامتی یافت می شود، می توان گفت که نمونه نامه استعلام قیمت از شرکت در کلاسی بالاتر از بقیه در نظر گرفته می شود.

فقط از ظاهر آن، مشخص است که چیزی اضافی در نمک هیمالیا وجود دارد که در نمک های مستقیماً از دریا یافت نمی شود. بنابراین، این رنگ صورتی-نارنجی از کجا می آید و آیا برای ما مفید است؟

نمک صورتی هیمالیا، همانطور که از نامش پیداست، از اعماق کوه های هیمالیا استخراج می شود.

نمونه گزارش عملکرد از طریق تبخیر یک جسم اقیانوسی بزرگ در حدود 800 میلیون سال پیش، بستری از نمک رسوب کرده و متعاقباً از طریق فرآیندهای زمین‌شناسی و تکتونیکی، توسط گدازه‌ها و در نهایت مرتفع‌ترین رشته کوه روی این سیاره پوشانده شد.

علیرغم اینکه نمک صورتی میلیون‌ها سال در همان مکان باقی مانده‌اند، گدازه‌های جامد و صخره‌های بزرگ اطراف مانع از نفوذ هرگونه مواد معدنی اضافی به این بستر وسیع نمکی شده‌اند.

امروزه با دست استخراج می شود و با خرد کردن مکانیکی به قطعات کوچکتر خرد می شود.

این دو واقعیت به این معنی است که اغلب به عنوان “خالص” و “فرآوری نشده” معرفی می شود که به ادعاهای بی شماری در مورد خواص درمانی و سلامتی آن افزوده است.

اینکه آیا واقعاً این چاشنی را خالص و پردازش نشده در نظر می گیرید، همه به معناشناسی برمی گردد.

در واقع، تنها دلیلی که این رنگ از نظر زیبایی شناختی جذاب است وجود ناخالصی هاست.

در حالی که نمک خوراکی نیازهای درجه خلوص غذایی را برآورده می کند که حداقل 97٪ کلرید سدیم (NaCl) باشد، محتوای NaCl نمک صورتی هیمالیا بین 93-100٪ است.

اغلب گفته می شود که کمتر از 7 درصد باقیمانده به شکل کانی های اضافی است – طبق تعدادی از منابع، در مجموع 84 کانی به طور دقیق.

اما این کاملاً درست نیست. در حالی که 84 ترکیب در نمک صورتی هیمالیا وجود دارد، برخی مانند هیدروژن و اکسیژن به جای مواد معدنی، عناصر هستند.

همانطور که گفته شد، نمک های هیمالیا حاوی تعداد قابل توجهی مواد معدنی بیشتری نسبت به نمک معمولی، سفید کریستالی، دریا یا نمک غذا هستند.

نمایندگی آراد برندینگ در واقع، این مواد معدنی (از جمله پتاسیم، منگنز، آهن و روی) هستند که رنگ متمایز نمک را به رنگ سفید مایل به سفید تشکیل می دهند.

  • منابع
  1. WHY IS HIMALAYAN SALT SO PINK?
  • تبلیغات
  1. تضمین پیروزی خود را با روشهای نوین ما در کسب و کار خود تجربه نمایید!
  2. راه حل هایی برای آسان شدن راه مهاجرت به آمریکا
  3. قیمت فروش عمده لوبیا چیتی ازبکستان
  4. چگونه نعنا را می توان در مریخ کشت و تولید کرد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.