کلاس آموزشی جوشکاری

رسمی است که در کلاس جوشکاری ثبت نام کرده اید و اولین قدم ها را برای سرمایه گذاری در آینده خود آغاز می کنید. انتخاب خوب! اکنون بیایید با ارائه چند نکته، ترفند و توصیه برای این سفر به سمت یک حرفه جوشکاری، به شما کمک کنیم که بیشترین بهره را از این آموزش ببرید. یکی از محصولاتی که از مواد مختلف تولید می شود و کاربرد و مصارف گوناگونی دارد، سیم مفتول نازک می باشد.

احتمالاً فکر می‌کنید که با تمام پولی که به تازگی از این تحصیل صرف کرده‌اید، باید خوب ادامه دهید، و دیگر نیازی نیست تا ترم بعد یا کلاس بعدی خود پول نقد دیگری خرج کنید. خوب، متأسفانه، همیشه اینطور نیست، زیرا آموزش جوشکاری با هر مطالعه یا برنامه سنتی دیگر کمی متفاوت است.

کلاس جوشکاری شما به احتمال زیاد به ابزارهای دستی ضروری برای کارهای روزانه و فعالیت های دوره و تجهیزات حفاظت فردی صحیح (PPE) برای انجام ایمن اهداف دوره نیاز دارد. یک طناب از جنس فولاد  که به صورت خیلی مقاوم در هم بافته شده است سیم بکسل نازک نام دارد و در بسیاری از صنایع  کاربرد دارد.

همچنین احتمالاً در طول مسیر مجبور خواهید بود چند کتاب برای کلاس بخرید. خبر خوب اینجاست: همه ابزارها، کتاب‌ها و تجهیزات حفاظتی که برای مدرسه می‌خرید، یک دارایی مهم خواهند بود و پس از فارغ‌التحصیل شدن و شروع اولین کار به عنوان جوشکار، دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اولین چیزی که هنگام کشف ابزارها و PPE برای کلاس باید بدانیم این است که “چه چیزی برای این کلاس نیاز خواهم داشت؟” بیشتر برنامه‌های آموزشی یا مربیان فهرستی از ابزارهای ضروری و تجهیزات حفاظتی مورد نیاز را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند و بسته به دوره، موارد مورد نیاز ممکن است در برخی ظرفیت‌ها متفاوت باشد. همونجور که در گذشته و تا به  امروز دیده ایم سیم مفتول روکش شده کاربردهای زیادی دارد که یکی از انها برای نگه داشتن و بستن یک چیزی استفاده می شد.

شما را با کلاسی آشنا می کند که شامل آموزش در مورد چهار فرآیند اصلی جوشکاری است: SMAW، GMAW، GTAW، و OFC/OFW. لطفاً در نظر داشته باشید، اگر لیستی از موارد مورد نیاز برای کلاس را از موسسه یا مربی دریافت کرده اید. ، حتما به موارد ضروری مراجعه و تهیه نمایید.

اگر هیچ اطلاعاتی در مورد ابزارها یا تجهیزات حفاظت فردی مورد نیاز برای دوره خود دریافت نکرده اید، نگران نباشید. به احتمال زیاد، تمام آن اطلاعات در روز اول کلاس یا در طول دوره آموزشی به اشتراک گذاشته خواهد شد. گاهی اوقات تماس با مربی قبل از شروع دوره برای پرسیدن اینکه چه مواردی مورد نیاز است، راه بسیار خوبی برای شروع است. البته، بهتر است قبل از خرید، تحقیق کنید، به خصوص اگر پول نقد کم است یا مطمئن نیستید که چه چیزی برای دوره مورد نیاز است. کابل روکش‌دارآلومینیومی به منظور اجرای سیستم برق ساختمان، بسیار محبوب بوده و به مرور زمان در دنیا رواج پیدا کرده است.

 

  • منابع:
    1. Back to School Series: PPE for the first-time welding student
  • تبلیغات:
    1. کشف مخزن جواهرات در تاج محل!
    2. تولید گوشی موبایل از چرم خالص
    3. فوتبالیست معروفی که قبل از شروع تمریناتش ارده می خورد!
    4. با استفاده از ضد یخ لک ها را از بین ببرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.