ایده های جذاب با استفاده از ام دی اف تهران برای ساخت منازل چوبی جنگلی!

رایج ترین گزینه استفاده از ام دی اف تهران فقط برای نمای مبلمان است و سایر قسمت های کابینت، قفسه ها و پایه ها از نئوپان ارزان تری ساخته شده اند.

ام دی اف به دلیل سهولت در پردازش، ظاهر زیبایی و قابلیت مونتاژ و جداسازی مکرر محصول بدون آسیب رساندن به استحکام اتصالات آن ارزشمند است.

تولید این ماده ویژگی های خاص خود را دارد و از چند مرحله تشکیل شده است.

تخته های ام دی اف تهران با توجه به اندازه های مشخص شده در دستگاه های برش فرمت خاص با اره های مدور اره می شوند.

پانل ها با سرعت بالا به عقب برگشت داده می شوند تا انتهای آن آثاری از دندانه های اره مدور باقی نگذارد. برای افزایش سرعت کار در تولید قطعات یکسان، چندین صفحه یکی روی هم چیده شده و داخل اره در دودکش قرار می گیرد چند تخته ام دی اف تا شده و چسبانده می شود تا ضخامت مورد نیاز محصول به دست آید.

با فرزکاری در گوشه ها، لبه و سطح، نما یا میز را به ابعاد دقیق نهایی برسانید. یک برش با شعاع 2-3 میلی متر گوشه های قطعه کار را برش می دهد تا عناصر تیز و عیوب را که نه تنها ظاهر محصول را خراب می کند، بلکه منجر به آسیب نیز می شود، از بین ببرد.

برشی در امتداد لبه ها گرفته می شود تا تیزی لبه ها از بین برود. به طور متناوب با برش شعاع مورد نظر، آنها خود لبه را پردازش می کنند.

با استفاده از فرز، سطح را برای رنگ آمیزی و پرداخت – یا برای تولید الگوهای مختلف روی کار نما آماده می کنند. پس از آسیاب، تمام سطوح محصول به دقت صیقل داده می شوند.

لمینیت (لمینیت) نما، فرآیند پوشش دادن سطح ام دی اف تصفیه شده با فویل های پوششی یا کاغذ مخصوص (با استفاده از تجهیزات پرس ممبران وکیوم) است.

یک چسب مخصوص روی سطح کاغذ خالی اعمال می شود، کاغذ یا فیلم بریده می شود. نماها روی کاغذ چیده شده و در زیر غشای سیلیکونی قرار می گیرند که چسب اضافی زیر پوشش را فشرده می کند پس از خشک شدن کامل چسب، کاغذ یا فیلم اضافی را با دقت برش می دهیم.
آماده سازی برای حمل و نقل یا ذخیره سازی لازم است تمام قطعات ام دی اف را جداگانه بسته بندی کنید و در فیلم پلاستیکی بپیچید تا گرد و غبار و رطوبت به نما نرسد سپس چندین مورد در مقوا راه راه بسته بندی می شوند تا از آسیب مکانیکی جلوگیری شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.