با شوینده صورت زنیاک نوروا علاوه بر شستشو صورتتان را ویتامینه کنید

شستشوی آسان با شوینده صورت زنیاک نوروا را تجربه کنید.
یک اسکراب بزنید
مرحله اول برای روتین پاکسازی پوست خانگی، استفاده از اسکراب صورت است. من بخورم؟ بسیار آسان: با پوست کمی مرطوب، اسکراب را در مقادیر کم، به ویژه روی بینی و گونه ها بمالید.

از پیشانی شروع کنید و به تدریج با حرکات دایره ای به سمت پایین خط صورت حرکت کنید. اوه و لب ها را فراموش نکنید. در این مرحله پوست مرده، آثار کثیفی را پاک می‌کنید…

می‌توانید روزانه از یک لایه‌بردار فیزیکی استفاده کنید، اما توصیه می‌کنیم آن را با یک لایه‌بردار شیمیایی مانند سیستم روشن‌کننده شدید 2 مرحله‌ای تکمیل کنید . فرکانس به نوع پوست شما بستگی دارد.شوینده صورت

لایه برداری پوست
منافذ را باز کنید
ما در حال حاضر در نیمه راه هستیم. اکنون زمان باز کردن منافذ است. برای انجام این کار کافی است یک حمام بخار انجام دهید .

فقط آب را بگذارید تا بجوشد و پس از آماده شدن، صورت خود را حدود 30 سانتی متر به ظرفی که استفاده می کنید نزدیک کنید. یک توصیه: سر خود را با حوله بپوشانید و 10 دقیقه در این حالت بمانید. علاوه بر باز کردن منافذ، گردش خون را نیز بهبود می بخشید.

منافذ را باز کنید
خداحافظ جوش ها و جوش های سر سیاه!
حالا با باز شدن منافذ، صورت ما آماده دریافت است، حالا بله، چه تمیز کردن مناسبی است، از بین بردن جوش های سر سیاه و جوش هایی که روی صورت داریم.

با دست‌های کاملاً تمیز، از نوک انگشتان خود استفاده کنید (و در صورت امکان، آنها را با گاز ضد عفونی‌کننده بپیچید)، تا آن جوش‌ها یا جوش‌های سرسیاه را از بین ببرید.

اگر بعد از آن با یک حوله آلوده به میکروب، صورت خود را خشک کنید، پاک کردن شرعاً فایده ای ندارد. به همین دلیل است که هر دو متخصص موافق هستند که تغییر آن هر دو روز یکبار و استفاده از یک کوچک منحصرا برای صورت ضروری است.

هرگز نباید مانند سایر قسمت های بدن استفاده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.