شرکت پسته خندان کرمان از مرگ پسر بچه ایی که به تومور مبتلا بود جلوگیری کرد

کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ: شرکت پسته خندان کرمان سرشار از ترکیبات مفید برای سلامتی است که اعتقاد بر این است که خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد.

مطالعه آزمایشگاهی انجام شده در دانشگاه فردریش شیلر ینا در آلمان در سال 2017 نشان داد که پسته می تواند اثر مهاری بر تومور داشته باشد.

و ممکن است آسیب هایی که ممکن است به ماده ژنتیکی در سلول ها وارد شود را کاهش دهد و محققان در این مطالعه اشاره کردند که بو دادن پسته بر خواص آن تأثیری ندارد، اما لازم به ذکر است که این مطالعه بر روی سلول های جدا شده در آزمایشگاه انجام شده است.

و هنوز بر روی انسان تایید نشده است.

فواید پسته  محتوای آن از مواد مغذی است پسته سودانی حاوی مواد مغذی بسیار مهمی برای سلامت بدن است که به مهمترین آنها به شرح زیر اشاره می کنیم: چربی های سالم: پسته با محتوای بالای چربی های اشباع نشده و تک غیراشباع سالم مشخص می شود که فواید سلامتی زیادی برای سلامت قلب دارد و این موضوع بعداً در مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت.

پروتئین ها: پسته منبع خوبی از پروتئین های گیاهی است و پروتئین ها برای ساخت و ترمیم سلول های بدن مهم هستند.

فیبر: پسته یکی از آجیل های غنی از فیبر رژیمی است که برای کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها مهم است. ویتامین ها و مواد معدنی: پسته سودانی سرشار از چندین نوع ویتامین و مواد معدنی مختلف است که مهم ترین آنها عبارتند از: ویتامین B3، فولات، ویتامین E، بیوتین، علاوه بر مس و منگنز.

ترکیبات گیاهی: پسته حاوی بسیاری از ترکیبات گیاهی فعال و آنتی اکسیدان هاست که مهمترین آنها عبارتند از: اسید کوماریک، ایزوفلاون ها، فیتواسترول ها و غیره.

کاهش سطح کلسترول: مطالعه ای که در سال 2009 در مجله بین المللی علوم غذایی و تغذیه منتشر شد، نشان داد که افراد سالم مقداری پسته حاوی 500 کالری را به عنوان بخشی از رژیم غذایی خود برای یک دوره زمانی بین 3 تا 8 هفته می خورند و سطح کل را کاهش می دهد.

کلسترول و تری گلیسیرید، با این حال، هیچ تاثیری بر میزان کلسترول مضر یا مفید مشاهده نشد و محققان نشان دادند که مصرف منظم پسته می‌تواند سطح کلسترول خون را کاهش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.