صادرات غذای ماهی گوپی بچه به ترکیه ممنوع شد

برخی از بسته ها حاوی چندین نوع غذای خرد شده در یک بسته هستند و این روش خوبی برای تهیه انواع غذا بدون نیاز به خرید جعبه های متعدد است، اما این غذا برای ماهی های گیاهخوار مناسب نیست، بنابراین می توان برخی از غذاها را در اختیار آنها قرار داد.

مانند جلبک های اسپیرولینا و بیشتر ماهی ها از غذای ماهی گوپی بچه لذت می برند.

مصرف اسپیرولینا باید با احتیاط در هنگام خوردن آن باشد و اگر هر یک از آن در آکواریوم باقی ماند باید فوراً آن را خارج کرد و بزرگترین ماهی ها اشتها دارند که بزرگترین آنها همان چیزی است که هست، و غذاهای بزرگتر مانند تیلاپیا را ترجیح می دهد، و برخی از ماهی های بزرگ گیاهخوار هستند، اگرچه به نظر می رسد گوشتخوار هستند مانند ماهی نقره ای، برخی از گونه های ماهی، غذاهای خشک مانند میگو، کریل و و … را ترجیح می دهند.

کرم های توبیفکس معمولا سایز کرم ها بزرگ است به همین دلیل با چاقوی تمیز از وسط نصف می شوند.

غذای جدید در آکواریوم باید کنترل شود و غذاهای ناخواسته فورا حذف شوند.

غذا

تفاوت در معده ماهی:
چیزهایی وجود دارد که ما نمی توانیم در داخل ماهی ببینیم، یعنی معده و روده که اندازه آنها بسیار متفاوت است و این بستگی به نوع غذایی دارد که آنها ترجیح می دهند بخورند. در رژیم غذایی خود شکم کوچکی دارند.

تفاوت ماهی‌های گیاهی و حیوانی: ماهی‌ها
به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند که بر حسب نیازشان از غذا، ماهی‌های گیاه‌خوار، ماهی‌های گوشت‌خوار و ماهی‌ها و گیاهان گوشت‌خوار هستند.

ماهی های گوشتخوار ماهی هایی هستند که در رژیم غذایی خود به موجودات زنده نیاز دارند و دارای دهان بزرگ با دندان های تیز و نوک تیز هستند که می توانند طعمه خود را بگیرند و ابتدا آن را ببلعند یا بجوند و ماهی روده کوچک هستند اما معده آنها بزرگ است.

که می توانند یک ماهی کامل را در داخل ببلعند و دستگاه گوارش توانایی هضم غذای گیاهی را ندارد، ماهی های گوشتخوار برای زندگی در آکواریوم مناسب نیستند زیرا ماهی ها را در تانک تعقیب می کنند و آنها را می کشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.