گلیسیرین کیلویی برای رفع آکنه استفاده می شود

کاهش ترک های پوستی و ترک های بارداری در جایی که به بازگرداندن خاصیت ارتجاعی به پوست کمک می کند، آن را مرطوب کنید و خطوط و ترک های سفید را از روی آن پاک کنید، جایی که سه قاشق غذاخوری گلیسیرین را با یک قاشق غذاخوری گلاب، یک قاشق غذاخوری شوید آسیاب شده، یک قاشق غذاخوری و نیمی روغن زیتون مخلوط کنید.
دو قاشق غذاخوری از هر کرم مرطوب کننده برای پوست، مخلوط را روی نواحی خطوط سفید و ترک ها قرار دهید با ماساژ دایره ای حدود یک ساعت بگذارید بماند سپس با آب گرم بشویید.
کاهش آکنه و اثرات آن از گلیسیرین کیلویی برای رفع آکنه استفاده می شود به این صورت که یک قاشق از آن را با یک قاشق آرد با پوره دو عدد خیار مخلوط کرده سپس مخلوط را خوب مخلوط کنید تا مخلوطی منسجم به دست آید و حدود نیم ساعت روی صورت و گردن بمالید سپس بشویید.

آن را با آب گرم که حاوی کمی نمک سفره برای نتیجه خوب است.

نرم کننده و مرطوب کننده دست با مخلوط کردن نصف قاشق چایخوری گلیسیرین با یک قاشق چایخوری عسل زنبور عسل، یک قاشق چایخوری روغن زیتون، یک قاشق چایخوری روغن کنجد و یک قاشق روغن بادام، نقش مهمی در نرم شدن دست ها و رفع خشکی آنها دارد.


خوب هم زده و در بطری نگهداری می شود و در ماساژ روزانه دست استفاده می شود.

کاهش چین و چروک جوانی و درخشندگی پوست را حفظ می کند و علائم پیری را به تاخیر می اندازد، یک قاشق چای خوری از آن را با یک قاشق چای خوری عسل و یک عدد سفیده تخم مرغ مخلوط کرده و به مدت 15 دقیقه روی صورت و گردن قرار داده و سپس شسته می شود.
اول با آب گرم بعد با آب سرد
گلیسیرین به عنوان مایعی بی رنگ و بی بو شناخته می شود که از دو طریق به دست می آید، اول از طریق مشتق شدن طبیعی از چربی های حیوانی یا روغن های گیاهی مانند روغن پالم، روغن نارگیل یا روغن سویا، و دوم از طریق تهیه صنعتی از پروپیلن.

به عنوان گلیسیرین مایع یا فرآورده‌های آن می‌توان به روتین مراقبت از پوست اضافه کرد، زیرا فواید زیادی برای سلامت پوست دارد،
و شامل مهمترین موارد زیر است: گلیسیرین به مرطوب شدن پوست کمک می کند خشکی پوست در نتیجه از دست رفتن آب از لایه بالایی پوست رخ می دهد و از گلیسیرین مایع می توان به عنوان مرطوب کننده و نرم کننده استفاده کرد که به کاهش پوسته پوسته شدن و افزایش صافی پوست کمک می کند و مکانیسم اثر آن به دو اساسی بستگی دارد.

روش ها: به عنوان یک لایه لیپیدی در قسمت بالایی پوست عمل می کند و بنابراین آب را در پوست به دام می اندازد که توانایی پوست را برای حفظ آب افزایش می دهد.

آب را از پوست به لایه بیرونی می کشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.