تشک خواب دونفره + قیمت خرید فروش

تشک خواب دونفره یکی از ملزومات منازل به خصوص برای تازه داماد و عروس ها محسوب می شود. قیمت تشک خواب دونفره در بازار ثابت نیست و نمی توان مبلغ معینی را اعلام کرد. در حقیقت قیمت این محصول معمولا به صورت روزانه تغییر می کند. جنس تشک، سایز تشک، برند محصول، سطح کیفی و… عواملی هستند که در تعیین قیمت موثر هستند. برای اطلاع از قیمت دقیق این تشک ها بهتر است قبل از خرید استعلام بگیرید.
تشک خواب دونفره + قیمت خرید فروش

تشک خواب دونفره

تشک خواب دونفره تشک ها انواع متفاوتی دارد، تشک کودک، تشک یک نفره، تشک مهمان و… تشک خواب دونفره نیز یکی از انواع تشک هاست. معمولا افرادی نظیر خانم ها، تازه عروس و دامادها و کسانی که به دنبال تخت خواب لاکچری هستند، تشک خواب دونفره را می پسندند.

تشک دونفره نیز خود به انواع گوناگونی تقسیم بندی می شود. برای مثال برخی تشک ها سایز کینگ بد و مخصوص تخت خواب های لاکچری هستند، برخی نیز طبی هستند، ممکن است این تشک ها پنبه ای یا فنری باشند.

البته تشک های خواب دو نفره دیگری هم وجود دارند که کمتر متداول هستند. به عنوان مثال تشک های بادی یا تشک هایی که با آب پر می شوند. این تشک ها معمولا بیشتر جنبه تفریحی دارند و برای خواب شبانه کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

هر انسانی تقریبا یک سوم از عمر خود را در خواب می گذراند و این موضوع به خوبی اهمیت انتخاب صحیح تشک را نشان می دهد. استفاده نکردن از تشک های استاندارد سبب بروز بیماری و یا عود بیماری هایی نظیر دیسک کمر می شود پس برای انتخاب تشک نهایت دقت را به خرج دهید.

این روزها تشک ها در انواع و اقسام گوناگون و در برندهای بی شمار تولید می شوند. اگر فکر می کنید برای انتخاب صحیح این محصول با مشکل مواجه هستید پس بهتر است با یک کارشناس مجرب مشورت نمایید.

تشک خواب دونفره تهران

تشک خواب دونفره تهران برای خرید تشک خواب دونفره در تهران می توانید به مرکز فروش برتر این محصول مراجعه نمایید. در مراکز برگزیده، انواع تشک های دو نفره به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسند. فروش بی واسطه به معنای آن است که شما محصول را در کمترین قیمت ممکن خریداری می کنید.

لازم به ذکر است علاوه بر فروش حضوری امکان فروش آنلاین و اینترنتی نیز فراهم شده است بنابراین شما می توانید نه فقط در تهران بلکه از هر کجای ایران به صورت مجازی تشک مورد نظر را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

تهران به عنوان پرجمعیت ترین شهر ایران، یکی از بیشترین خریداران تشک را به خود اختصاص داده است. برای خرید تشک حتما به مراکز فروش خوش سابقه و شناخته شده مراجعه نمایید و از مراجعه به فروشندگان غیرمطمئن خودداری نمایید.

شاید کمتر کسی برای خرید این محصول به گارانتی و ضمانت توجه نماید اما این مورد را حتما در نظر داشته باشید، تشک هم ممکن است بعد از مدتی دچار آسیب شود. در حال حاضر اکثر شرکت ها و برندهای معتبر محصولات خود را با گارانتی عرضه می نمایند.

تشک خواب دونفره معمولی

تشک خواب دونفره معمولی تشک خواب دونفره معمولی متداول ترین نوع تشک است. این تشک ها همان تشک معمولی هستند که اکثر ما به صورت روزانه از آنها استفاده می کنیم. انواع متفاوتی از این محصول در طرح ها و رنگ های متنوع موجود است.

اکثر تشک های دونفره معمولی یا از جنس فنر و یا جنس اسفنج هستند، انواع دیگر نظیر تشک های طبی هم وجود دارند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. تشک خواب هم مانند هر محصول دیگری در درجات کیفی مختلف ساخته می شود.

میانگین طول این تشک ها معمولا 2 متر است عرض آنها نیز تقریبا یک متر و 60 سانت می باشد. گاهی ممکن است این سایزبندی های تغییر کند برای مثال تشک های دو نفره سایز کینگ بد، معمولا ابعادی بزرگ تر دارند.

تشک دو نفره معمولا از پارچه هایی نظیر پارچه ژاکارد تولید می شود، البته ممکن است در تشک های ارزان قیمت و اقتصادی از پارچه های برزنتی هم استفاده گردد. برای طولانی تر شدن عمر تشک بهتر است آن را روکش نمایید.

اگر دچار حساسیت هستید نگران نباشید. تشک ها نیز مانند بسیاری محصولات دیگر، مدل های ضد حساسیت دارند. این محصولات معمولا با پوشش لاتکس ویژه تهیه می شوند تا از بروز هرگونه حساسیت جلوگیری نمایند. البته استفاده از روتختی مناسب نیز در کاهش حساسیت موثر است.

عمر مفید تشک ها معمولا بین 5 تا 7 سال است. اگر تشک دچار آسیب های جزئی نظیر پارگی شد می توان آن را ترمیم کرد اما اگر دچار آسیب هایی نظیر خرابی فنر شده و در آن گودی ایجاد شود بهتر است هرچه سریعتر تشک را تعویض نمایید زیرا چنین مواردی به دلیل تغییر در ارگونومی بدن به سلامت شما آسیب جدی وارد می کنند.

تشک خواب دونفره طبی

تشک خواب دونفره طبی تشک خواب دونفره طبی یکی از انواع تشک دونفره محسوب می شود. شاید برای شماهم سوال شده که اصلا تشک طبی چیست و این تشک ها چه تفاوتی نسبت به سایر تشک ها دارند؟ برای دریافت پاسخ ادامه این مطلب را بخوانید.

ممکن است برخی افراد به دلایل و شرایط خاص پزشکی امکان استفاده از تشک های معمولی را نداشته باشند. برای مثال ممکن است شخصی دچار کمردرد شده باشد و یا دیسک کمر داشته باشد. این افراد باید تشکی استفاده کنند که متناسب با ارگونومی بدن باشد.

تشک های دونفره طبی طراحی خاص و ویژه ای دارند. این تشک ها به گونه ای طراحی شده اند که کمترین فشار به کمر و گردن شما وارد شود در حقیقت این تشک ها فشار را به میزان یکسان و برابر در کل بدن تقسیم می کنند.

تشک های عادی اگرچه ممکن است بسیار نرم و لطیف باشند و شما در آنها احساس راحتی کنید اما این تشک ها ممکن است بدون آنکه خودتان متوجه باشید به قسمتی از بدن شما فشار مضاعف وارد کنند و سبب بروز بیماری هایی نظیر آرتروز شوند.

تشک طبی فقط برای افراد بیمار نیست بلکه افراد سالم هم می توانند برای پیشگیری از بیماری و یا داشتن بدنی سالم تر از این تشک ها استفاده کنند در واقع تشک طبی گزینه ای ایده آل برای همه افراد است.

تشک طبی دونفره می تواند از جنس فنر، اسفنج، فوم و… باشد. این تشک ها در انواع گوناگون تولید شده و شما می توانید متناسب با نیاز و بودجه خود یکی از انواع تشک خواب دونفره طبی را انتخاب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.