مصرف چای ترش برای ورزشکارانی که به دنبال بهبود عملکرد بدنی هستند توصیه می شود

وقت آن است که از تفسیر هر سیگنال گرسنگی که بدن شما با عجله برای خوردن چیزی ارسال می کند، دست بردارید.

به جای آن یک جایگزین عالی وجود دارد، آن هم لذت بردن از یک فنجان چای ترش، برای تعیین اینکه آیا بدن شما واقعا گرسنه است یا اینکه آیا این سیگنال ها را به دلایل دیگری مانند کم آبی بدن ارسال می کند.

نفخ ممکن است منجر به خنثی کردن تلاش‌ها برای کاهش وزن شود، اما چای که یک ادرارآور طبیعی است بدن را از شر مایعات اضافی خلاص می‌کند و به شما کمک می‌کند سریع‌تر لاغرتر به نظر برسید، به خصوص چای لیمو، همانطور که لوپولی می‌گوید: «می‌تواند گزینه‌ای عالی برای خلاص شدن از شر آن باشد.

نفخ، زیرا حاوی آنتی اکسیدانی است که به دلیل اثرات ادرارآور آن شناخته شده است.
اگر بخواهیم بدون آب تشنگی خود را رفع کنیم، بدون شک نوشابه ها و نوشابه های انرژی زا گزینه مناسبی نیستند، اما آیا جایگزین های سالمی وجود دارد؟

چای

 

چای سبز
چای سبز به عنوان یکی از بهترین نوشیدنی‌های سالم در نظر گرفته می‌شود، زیرا فواید زیادی مانند بهبود عملکرد مغز و کاهش سطح قند خون برای ما به ارمغان می‌آورد.
جنی لوگان تأیید می کند که چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان های پلی فنول است که متابولیسم را تحریک می کند و به چربی سوزی کمک می کند.

اما عوامل زیادی روی آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز تاثیر می گذارند، مانند نوع برگ چای و دمای آب، توصیه می شود از آب گرم استفاده کنید و چای را به مدت دو تا سه دقیقه در فنجان بگذارید.

چای ترش علاوه بر آنتی اکسیدان ها و ترکیبات گیاهی، سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری مانند منگنز، پتاسیم و ویتامین C است.
لوگان تأیید می کند که “چای ترش حاوی نیترات است که در بدن به اکسید نیتریک تبدیل می شود که به گشاد شدن رگ های خونی کمک می کند. نشان داده شده است که این برای افراد مبتلا به فشار خون بالا و ورزشکارانی که به دنبال بهبود عملکرد بدنی هستند، مفید است.”

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.